Tiden går fort

26 Aug

Och en vecka är redan förbi. Det betyder att mina kompisar redan ska tillbaka till Italien. 😦 Det har varit roligt att ha de här, trots att vädret kunde ha varit bättre.

Zelda tyckte också om att ha dem här, hon fick mycket uppmärksamhet när de kom över. 😉 Men idag kl. 11:45 ska de åka och dessutom är jag ensam till kl 21:00 ikväll eftersom Gustaf jobbar. *deppig*

Det är synd om mig! Nu vet jag inte när jag kommer att träffa dem igen. Troligtvis så kommer jag inte att åka ner till jul och då betyder det att jag måste vänta tills nästa sommar. USCH! 😦

Nä nu får det vara slut på deppandet. Jag ska göra mig i ordning för att gå till deras B&B och säga hejdå innan de tar bussen till stationen.

Nu är bloggtorkan över. Snart kommer jag tillbaka.  😉

Lämna en kommentar